Vil du gerne ringes op?

Det er vigtigt, at reagere hurtigt når alarmen går!

Der er mange opgaver i en reception, og receptionisten skal både holde mange bolde og samtaler flyvende på én gang. Og ofte sidder receptionisterne i større virksomheder og institutioner også med håndtering og udlevering af adgangskort til kunder og gæster.

Stop bekymringerne, med sikkerheden i top

Hos Sikkerhedskompagniet har vi mange års erfaring i branchen som vagtfirma, og vi har høje ambitioner – ikke om at være det største vagtfirma, men om at være det bedste.

For vores personale er det ikke blot et job, men en livsstil. Det gør, at alle i vores vagtselskab har en høj arbejdsmoral og professionalisme, når de er ude på en opgave hos dig og din virksomhed. I vores vagtfirma er alle i personalet rutinerede og veluddannede. Vi kører på hele Sjælland og har bl.a. stor erfaring som vagtfirma i hele København.

En høflig og professionel receptionsvagt

Sikkerhedskompagniet tilbyder derfor at overtage den daglige funktion omkring adgangskort, så kontrollen af personerne og udstedelsen af kortet forløber gnidningsfrit – også i de travle formiddagstimer, hvor der finder mange møder sted.
Vi tager mod gæsterne med et smil og ser til, at alle formalia er i orden, så gæsten eller kunden kan få adgang til mødelokalet

Vores medarbejder tager naturligvis, hvis ønsket, en rundering i virksomheden og tjekker, at alle vinduer og døre er aflåst og lys, kaffemaskiner, vandhaner og printere mv. (der ikke skal forblive tændt) er lukket og slukket for natten.

Bliv kontaktet

Med alarmkørsel, kan du slippe for bekymringer når alarmen går!

VI KAN TILBYDE FORSKELLIGE LØSNINGER